Defending Europe
‘Defending Europe’ onderzoekt de ongelooflijke manieren waarop landen hun grenzen de afgelopen 100 jaar hebben verdedigd.
‘Defending Europe’ onderzoekt de ongelooflijke strategieën, wapens en bouwwerken die verschillende Europese landen hebben ingezet om hun gebieden door de geschiedenis heen te verdedigen en beschermen. We beslaan ruim 2000 jaar geschiedenis en laten zien hoe deze grotendeels vergeten verhalen en plekken een cruciale rol hebben gespeeld in het ontstaan van de landen en grenzen van Europa zoals we die nu kennen.