The Savages
Broer en zus John en Wendy Savage (Hoffman, Linney) hebben niet meer met elkaar gemeen dan een rottige jeugd en een paar dna-strengen. Nadat ze elkaar jaren niet hebben gezien, krijgen ze de zware taak om samen te zorgen voor hun ernstig zieke vader, die hen vroeger verwaarloosd en mishandeld heeft. De twee zijn over de 40, maar gedragen zich allebei nog als pubers. Dit is hun kans om een band met elkaar te krijgen en eindelijk volwassen te worden. Academy Award-winnaar Philip Seymour Hoffman en Academy Award-genomineerde Laura Linney zetten hun rol op een fascinerende manier neer in dit hilarische verhaal van Academy Award-genomineerde schrijver/regisseur Tamara Jenkins.