De Prinses en de Kikker
Walt Disney Animation Studios geeft een moderne draai aan een klassiek verhaal. Het mooie meisje Tiana fantaseert over een eigen restaurant. Wanneer ze een kikkerprins ontmoet die wanhopig weer menselijk wil worden, voert een kus die alles verandert hen op een hilarisch avontuur door de mystieke moerassen van Louisiana.