The Catch
Alice Vaughan is een gerenommeerde privédetective in LA die begint aan een persoonlijke missie tot wraakneming. Waar het ook toe leidt of welke geheimen ze ook zal moeten verbergen, Alice laat zich door niets weerhouden.