Beach Picnic
Donald plaagt Pluto als ze op het strand zijn, maar hij krijgt een koekje van eigen deeg als een mierenkolonie er met het eten van zijn picknick vandoor gaat.
Donald Duck en Pluto zijn aan het luieren op het strand. Donald probeert Pluto te pesten met een opblaaspaard. Intussen gaat een mierenkolonie er met het eten van Donald’s picknick vandoor. Een woeste Donald probeert de mieren te vangen, maar dan komt hij vast te zitten in zijn eigen val.