Star Wars: Skeleton Crew
Skeleton Crew gaat over vier kinderen die op zoek zijn naar hun thuisplaneet, nadat ze verdwaald zijn in het Star Wars-sterrenstelsel, en de vreemde aliens en gevaarlijke plekken die ze tegenkomen tijdens hun avontuur.