Blind Audition
De violisten Ari en Ron hebben een relatie. Wanneer ze beiden worden uitgenodigd om auditie te doen voor een solorol in een orkest, worden ze plotseling concurrenten. Hun vertrouwen in elkaar wordt op de proef gesteld wanneer Ron een verleidelijk aanbod krijgt van de dirigent van het orkest.