Sleepless in Seattle
Een weduwnaar verhuist met zijn zoon naar Seattle voor een nieuw leven. Zijn zoon belt een landelijk radioprogramma in de hoop een nieuwe partner te vinden voor zijn vader, die door zijn verdriet niet kan slapen.
Stel je voor dat de liefde van je leven ergens rondloopt. Iemand die je nog nooit hebt gezien. Iemand die je misschien nooit zal ontmoeten. Jonah Baldwin zoekt een vrouw voor zijn vader Sam (Tom Hanks). Hij belt naar een radioprogramma om een oproep te doen. Als er duizenden vrouwen reageren weet Jonah snel zijn keuze te maken: Annie (Meg Ryan) is de ware. Alleen komen er wat praktische problemen om de hoek kijken. Baltimore ligt aan de andere kant van Amerika, Annie staat op het punt te gaan trouwen met de saaie Walter en Sam heeft nog zijn bedenkingen over de persoon Annie.