Street Art - Le jour leur appartient
Straatkunst werd ooit beschouwd als vandalisme en verwijderd, maar nu worden de muurschilderingen geprezen. In deze film wordt de evolutie van de kunstvorm onderzocht door de ogen van de kunstenaars zelf, en wordt gevraagd hoe hun werk en status zijn veranderd nu ze uit de schaduw in de schijnwerpers zijn getreden.