Les Sisters
Les Sisters is een komedie over het dagelijks leven van twee zussen van 7 en 13. Marine is nog een kind als Wendy een tiener wordt. Ze hebben allebei een sterke wil, heel verschillende persoonlijkheden en ze houden van elkaar! Marine is naïef, lieftallig, hyperactief… en heel aanwezig. Ze heeft altijd gekke ideeën om Wendy’s aandacht te krijgen.