Red Sparrow
In deze spionagethriller speelt Jennifer Lawrence Dominika, een voormalige balletdanseres die naar de Sparrow-school wordt gestuurd, een regeringsprogramma waardoor ze in een verraderlijk spionagespel terechtkomt.
In deze spionagethriller speelt Jennifer Lawrence Dominika, een voormalige balletdanseres die naar de Sparrow-school wordt gestuurd, een regeringsprogramma waardoor ze in een verraderlijk spionagespel terechtkomt. Ze komt eruit als een gevaarlijke agente, maar raakt verstrikt in een wereld waaruit ze wanhopig probeert te ontsnappen. Red Sparrow 'neemt verrassende wendingen tot de schokkende ontknoping' (Dish Nation-Fox TV) – Je ziet het niet aankomen.