Assembled: The Making of Guardians of the Galaxy Vol. 3
Regisseur James Gunn en supersterren Chris Pratt en Zoe Saldaña vertellen je hoe "Guardians of the Galaxy Vol. 3" tot stand gekomen is. En beleef samen met de cast en crew de emotionele laatste draaidag, waarna zij afscheid nemen van elkaar en dit hoofdstuk in de sage van Peter Quill en zijn schattige buitenbeentjes afsluiten.
Regisseur James Gunn en supersterren Chris Pratt en Zoe Saldaña vertellen je hoe "Guardians of the Galaxy Vol. 3" tot stand gekomen is. Werp een blik op de grote, gedetailleerde sets die zijn gebouwd voor dit epische ruimteavontuur. Ontdek hoe al die vreemde buitenaardse wezens zijn gecreëerd. Duik met Bradley Cooper de opnamestudio in, waar hij met zijn iconische stem Rocket leven inblaast. En beleef samen met de cast en crew de emotionele laatste draaidag, waarna zij afscheid nemen van elkaar en dit hoofdstuk in de sage van Peter Quill en zijn schattige buitenbeentjes afsluiten. Dit, en nog veel meer, zie je allemaal in "Assembled: The Making of Guardians of the Galaxy Vol. 3."