Red Swan
Oh Wansoo, die getrouwd is binnen de machtige Hwain Group, wordt met de dood bedreigd. Ze ontmoet Seo Doyoon, een lijfwacht die de dood van een vriend onderzoekt die verband houdt met de Hwain Group. Samen ontrafelen ze de door begeerte besmette geheimen van de Hwain Group.
Oh Wansoo, hoofd van Stichting Nu, is het doelwit van een schietpartij maar wordt gered door Doyoon.
Yongguks buitenechtelijke kind verschijnt met Taera op de dag van de fotoshoot van de Hwain Group.
Doyoon waarschuwt Wansoo dat de persoon die haar bedreigt, deel uitmaakt van de Hwain Groep.
Doyoon redt Wansoo van een explosie. Wansoo zoekt het grootboek van de stichting om wraak te nemen.
Wansoo's broer wordt gearresteerd. Wansoo gaat naar Busan met Doyoon maar wordt aangevallen.
Woedend over de geruchten zet Yongguk Doyoon gevangen. Het testament van de voorzitter wordt bekend.
Het testament van de voormalige voorzitter veroorzaakt onrust. Mysteries rond zijn dood ontrafelen.