Go Buster!
Buster is een vrolijke en leergierige gele bus die staat te popelen om de wereld om hem heen te veroveren. Terwijl Buster en zijn vrienden opgroeien, volg je ze, terwijl ze hun vriendschap onderhouden en leuke avonturen meemaken.
Buster de Bus en Scout gaan schaatsen. Maar als Scout vast komt te zitten, moet Buster haar redden.
Buster de Bus helpt Jessie de Jeep de heuvel op en ook met haar oude banden vervangen.
Buster gaat naar de verfwinkel voor nieuwe verf, maar hij verft zichzelf in de verkeerde kleur.
Buster, Scout en Digley leren over verschillende kleuren en vormen met gebruik van verfpotten.
Buster heeft een zere tand die ook los zit. Hij leert hoe belangrijk het is om je tanden te poetsen.
Buster en zijn vrienden spelen verstoppertje in de speeltuin. Kan Buster al zijn vrienden vinden?
Op halloweenavond wordt Buster bedekt met groen slijm en iedereen denkt dat hij een enge zombie is.
Ga mee met Buster en zijn vrienden als ze een ijscokar tegenkomen en een enorm ijsje maken.
Buster wordt een brandweerwagen. Hij moet de boel redden als de brandweerkazerne in brand staat.
Bandit besluit alle cadeaus onder de kerstboom te stelen. Maar dingen lopen niet volgens plan.