Beauty and the Beast: A Tale as Old as Time — Live From D23
Van het witte doek tot de Broadway-musical en nog veel meer: de Disney Animation-klassieker 'Belle en het Beest' bestaat 35 jaar en dat vieren we samen met de filmmakers en sterren.