Sketchbook
In 'Sketchbook' krijg je een kijkje in het werk en privéleven van getalenteerde kunstenaars en animators. Elke aflevering gaat over een artiest die uitlegt hoe je een bekend filmpersonage van Walt Disney Animation Studios tekent. Ondertussen hoor je de unieke verhalen van de artiesten zelf over hoe ze bij Disney en hun favoriete personage zijn terechtgekomen.
'Sketchbook' is een persoonlijke, instructieve documentaireserie waarin je een kijkje krijgt in het werk en privéleven van getalenteerde kunstenaars en animators. Elke aflevering gaat over een artiest die uitlegt hoe je een bekend filmpersonage van Walt Disney Animation Studios tekent. Ondertussen hoor je de unieke verhalen van de artiesten zelf over hoe ze bij Disney en hun favoriete personage zijn terechtgekomen. In deze exclusieve serie van de makers van 'Chef's Table' leren kijkers van alle leeftijden hoe deze geliefde personages zijn ontstaan, terwijl ze kennismaken met nieuwe personages uit het echte leven.
Disney-animator/personageontwerper Jin Kim legt uit hoe je Kapitein Haak tekent.