Not Her First Rodeo
Zesdelige docuserie over vijf bijzondere vrouwen in de adrenalinegedreven wereld van professioneel stierenrijden. Ze strijden binnen en buiten de ring en riskeren telkens acht seconden lang hun leven en ledematen voor een kans op een kampioensgesp.