Verteld met Disney Emoji
Je kent de liedjes. Je bent fan van de personages. Nu worden je favoriete Disney, Marvel en Star Wars verhalen opnieuw verteld! Bekijk nu hoe jouw favoriete Disney personages levendige emoticons worden in de mini vertellingen van Disney As Told By Emoji.
Je kent de liedjes. Je bent fan van de personages. Nu worden je favoriete Disney, Marvel en Star Wars-verhalen verteld op een leuke, beknopte manier, met Disney Emoji Video's. Met Disney As Told By Emoji zing je mee met Anna en Elsa, vlieg je mee met Aladdin en prinses Jasmine en zwem je mee met Nemo en Dory. Deze korte, geanimeerde animaties bevatten bekende liedjes en scenes uit klassieke films als Assepoester en De Kleine Zeemeermin, maar ook nieuwere live-action films zoals Star Wars: The Force Awakens en Guardians of the Galaxy Vol.2, allemaal verteld met emoticons. Bekijk de As Told By Emoji afspeellijst en bekijk complete afleveringen.