Mickey en zijn vrienden vieren Halloween en gaan deur aan deur voor trick or treat, totdat ze aankomen bij een spookachtig huis. Ze ontmoeten Hortensia Heks, die hen betovert.
Mickey en zijn vrienden vieren Halloween en gaan deur aan deur voor trick or treat, totdat Donald een heel spookachtig huis ziet. Het blijkt dat het huis wordt bewoond door Hortensia Heks, maar in plaats van het krijgen van lekkernijen worden de vrienden betoverd. Met liedjes en komische griezeligheid genieten Mickey en zijn vrienden van Halloween en de betekenis van vriendschap.