The Real Thing
Danny en Julia ontmoeten elkaar via een app. Danny verbergt thuis een sekspop en wil die verbergen voor Julia. In zijn paniek raakt hij verstrikt in chantage en geweld. Uiteindelijk blijkt dat ook Julia een verborgen geheim met zich meedraagt.