101 Dalmatiërs II: Het Avontuur van Vlek in Londen
Vlek voelt zich verloren als een van de 101 dalmatiërs. Als hij zijn tv-held Superwoef ontmoet, blijkt dat ze een nieuwe ster zoeken. Vlek en Superwoef gaan samen de wereld in en verrichten ware heldendaden.
De kleine Vlek, de pup van Pongo en Perdita, voelt zich verloren als een van de 101. Dan krijgt hij de kans zijn tv-held Superwoef te ontmoeten. Als blijkt dat ze een nieuwe ster zoeken, gaan Vlek en Superwoef samen de wereld in en verrichten ze ware heldendaden. Dan komt Cruella De Vil, nog steeds geobsedeerd door puppy's. Dat geeft Superwoef en Vlek de kans de helden van de dag te worden. Bevat beelden van roken.