Life-Size
Caseys wereld verandert voor altijd als een reeks vreemde gebeurtenissen haar pop Eve tot leven brengt.
Casey is verdrietig en eenzaam na de dood van haar moeder en wil er alles aan doen om haar weer te kunnen zien. Ze is zelfs bereid te proberen haar weer tot leven te brengen. Maar als een reeks geheimzinnige gebeurtenissen in plaats daarvan per ongeluk haar pop Eve tot leven brengt, verandert Caseys wereld voor altijd.