RapCaviar Presents
Een fascinerende documentaireserie waarin een aantal van de meest provocerende kwesties van vandaag aan bod komen door middel van de verhalen van hiphopvisionairs en aanstormende talenten. Deze serie is gebaseerd op de invloedrijke Spotify-afspeellijst die in 2015 uitkwam en werpt een blik op de actualiteit, waarbij belangrijke onderwerpen worden uitgelicht en de wereld wordt bekeken vanuit het perspectief van een artiest.