Chad Powers
Acht jaar na een onvergeeflijke fout die zijn veelbelovende footballcarrière torpedeert, probeert de quarterback Russ Holliday zijn droom alsnog waar te maken door zich voor te doen als Chad Powers - een getalenteerde mafkees die terechtkomt bij de worstelende South Georgia Catfish.
De Catfish staan 5-0 voor en Chad Powers is een superster. ESPN wil hem in College Gameday hebben.