Snow White and the Huntsman
In dit spectaculaire avonturenepos wil de Boze Koningin het hart van Snow White in handen krijgen om haar plaats als mooiste van het land te behouden. Maar het enige meisje dat de heerschappij van de kwaadaardige vorstin kan bedreigen heeft zich ondertussen bekwaamd in de oorlogvoering, met de hulp van de knappe jager die haar oorspronkelijk moest vermoorden.