Lady en de Vagebond II: Rakkers Avontuur
Rakker, de puppy van Lady en de Vagebond, is ondeugend. Hij hunkert naar vrijheid en gaat op avontuur met de honden van de vuilnisbelt, een beruchte meute. Kiest hij voor een halsbandvrij leven of voor het verwende leven thuis?