Love Thy Nader
Deze gedurfde docuserie volgt de uitgesproken – en vaak hilarische – levens van de gezusters Nader: Brooks, Mary Holland, Grace Ann en Sarah Jane. Opgegroeid in de moerassen van Louisiana ruilen ze die in voor de high fashion, drama en de hectiek van New York. Brooks komt op de cover van Sports Illustrated, heeft een spraakmakende scheiding en stort zich in een nieuwe romance. De schijnwerpers staan op de zussen gericht en openen deuren naar mogelijkheden die ze nooit voor mogelijk hadden gehouden. Ze verkennen exclusieve kringen, carrièrebepalende momenten en steeds veranderende liefdeslevens. Deze twintigers pakken alles met beide handen aan en leren snel. In een stad waar je óf schittert óf afbrandt, kunnen ze in ieder geval op elkaar rekenen.