I Bought a Rainforest
Als kind kocht Jacob met zijn klas een stukje regenwoud, en twintig jaar later gaat hij op reis om te zien of het nog bestaat. Op de zoektocht naar zijn bomen komt hij terecht in Costa Rica, en ondertussen vraagt hij zich af of de inspanningen van één persoon wel echt een verschil kunnen maken om de wereld te behouden.