Black Ice
Een verhaal over de tegenslagen van jongeren tegen de achtergrond van een wetteloos Iers grensgebied tijdens de laatste stuiptrekkingen van de 'boom'. Black Ice is het verhaal van Alice die verleid wordt door ronkende motoren en de gevaarlijke wereld van lokale straatracers.