Distancias
Wanneer een man tegen zichzelf begint te praten in een drukke metro, besluit Maria hem te antwoorden en de afstand tussen hen te overbruggen. Wat zou er gebeuren als je ervoor kiest te blijven en elkaar aardig te behandelen?