Alice Lantins is 38 jaar en ze heeft het perfecte profiel om de volgende hoofdredacteur van Rebelle Magazine te worden, maar op het werk vindt iedereen haar gespannen. Dan ontmoet ze de 20-jarige Balthazar en ineens zien haar collega's haar in een ander licht. Alice beseft dat ze hierdoor de promotie kan krijgen en doet daarom net alsof ze een onwaarschijnlijke relatie begint.