The Proposal
De bazige Margaret (Bullock) staat op het punt het land uitgezet te worden en haar topbaan, waar ze voor leeft, kwijt te raken. Dan kondigt ze aan dat ze verloofd is met haar nietsvermoedende, door haar uitgebuite assistent Andrew (Ryan Reynolds).