Three Billboards Outside Ebbing, Missouri
Mildred Hayes is een vrouw van in de 50 die van leer trekt tegen de lokale politie. Ze is ervan overtuigd dat de agenten niet bekwaam zijn om de moord op haar dochter op te helderen.
De bekroonde actrice Frances McDormand (Fargo) zet een verbluffend sterke vertolking neer in deze zwarte komedie. De opstandige moeder (McDormand) van een vermoord meisje zet op drie lokale aanplakborden een controversiële boodschap en begint zo met een vurige strijd tegen een instabiele politieagent (Sam Rockwell) en de gerespecteerde politiecommissaris van de stad (Woody Harrelson).