Daredevil: Born Again
Burgemeester Wilson Fisk verplettert New York City terwijl hij op jacht is naar de grote vijand, de vigilante uit Hell's Kitchen die bekendstaat als Daredevil. Maar onder het masker met hoorns, zal Matt Murdock vanuit de schaduw terugvechten, om het corrupte imperium van Kingpin neer te halen en zijn stad te verlossen. Verzet. Opstand. Heropbouw.
Daredevil houdt zich niet gedeisd. Een nieuwe speler uit Washington D.C. verschijnt ten tonele.
De operatie van Fisk krijgt een onherroepelijke klap. Het verzet breidt zich uit naar de straten.