Pocahontas
Geïnspireerd door een echte Amerikaanse indianenlegende moet de vrije geest Pocahontas ‘luisteren met haar hart’ om haar te helpen kiezen welk pad ze moet volgen.
Het bijzondere leven en de ontembare geest van een zeer opmerkelijke Amerikaanse indianenheldin inspireerden de artistieke en verhalende magie van Walt Disney Animation Studios’ Pocahontas. Dit muzikale avontuur combineert historische feiten met folklore en legendes, om het boeiende verhaal te vertellen van een dappere, meelevende en dynamische jonge vrouw die ‘luistert met haar hart’ om te kiezen welke weg ze moet volgen. Met de begeleiding en wijsheid van haar geliefde Grootmoeder Wilg en de vriendschap van kapitein John Smith is Pocahontas geïnspireerd door een echte Amerikaanse legende.