The Bourne Legacy
Tony Gilroy, de architect achter de Bourne-films, breidt het verhaal uit met een gloednieuw, superspannend hoofdstuk. In The Bourne Legacy ontdekken we voor het eerst een nieuwe held, Aaron Cross (Jeremy Renner), die zijn leven plots ziet bengelen aan een zijden draadje na de gebeurtenissen van de vorige films.