Endless Horizon
Afrika, de bakermat van de mensheid en het hart van onze planeet. Zwerf over uitgestrekte savannes, aanschouw olifanten bij de drinkplaats, sta versteld van leeuwen, zebra's, giraffen, nijlpaarden en meer. De inwoners van Namibië laten hun Afrika zien.