Murder Has Two Faces
In de schaduw van een veelbesproken tragische gebeurtenis wordt een gruwelijk gelijksoortig misdrijf over het hoofd gezien. Robin Roberts werpt een nieuw licht op de slachtoffers die tot nu toe nagenoeg genegeerd werden.