Doctor Dolittle
Een werkverslaafde dokter die vervreemd is van zijn familie herontdekt zijn vermogen om met dieren te praten, wat zijn leven op de kop zet.
Het gaat de succesvolle arts en toegewijde familieman John Dolittle voor de wind. Maar dan steekt een lang onderdrukt talent dat hij als kind had plotseling weer de kop op: het vermogen om met dieren te praten. Nu wil elk dier in krijsafstand het advies van de dokter, wat zorgt voor een ongelooflijke reeks gebeurtenissen die zijn leven op zijn kop zetten.