Arpo
Arpo was ontworpen als commandorobot, een vechtmachine. Maar nu de wereldvrede is bereikt, is Arpo uitgerust om te verzorgen, te knuffelen en officieel benoemd tot Robot Nanny.
Arpo en Daniel groeien een gevaarlijke plant die iedereen aanvalt. Wat zal er gebeuren?
Daniel wil lopen en Arpo wil hem helpen. Zal Arpo Daniel helpen zijn eerste stapjes te zetten?
Arpo en Nannybot gaan de strijd aan tijdens een speelafspraak. Wie maakt de hoogste blokkentoren?
Arpo en Daniel veroorzaken een rotzooi tijdens het bakken en Eekhoorn wil alles voor zichzelf.
Arpo en Daniel spelen met hun vlieger, maar die maakt vijanden. Al snel worden ze aangevallen.
Daniel laat zien dat hij goed kan rijden met zijn RC-auto maar veroorzaakt problemen voor Arpo.
Arpo en Daniels barbequepicnic in het park krijgt ongewenste aandacht van Eekhoorn en Beer.
Eekhoorn beseft dat de familie is verhuisd en hij gaat op reis om Arpo te vinden.
Arpo en Daniel ontdekken dat ze het huis kunnen besturen met hun stem, maar gaan ze te ver?
Arpo heeft te veel klusjes, dus hij vraagt zijn mini-me OPRA om hulp, maar het gaat niet goed.