Cold Creek Manor
Een gezin verhuist naar een vervallen huis op het platteland, dat ooit een groot landgoed was. Terwijl ze het huis beginnen te renoveren, ontdekken ze dat hun nieuwe huis geheimen herbergt, een gruwelijk verleden verbergt en misschien niet vrij is van de voormalige bewoners.
COLD CREEK MANOR is een bloedstollende thriller die je door de spanning op het puntje van je stoel houdt. De New Yorkers Cooper Tilson (Dennis Quaid), zijn vrouw Leah (Golden Globe-winnares Sharon Stone) en hun twee kinderen willen het stadsleven ontvluchten voor het gezondere, veiligere platteland en verhuizen naar een vervallen oud herenhuis dat nog vol staat met de bezittingen van de vorige familie. Ze maken er hun droomhuis van, maar dit wordt al snel een levende nachtmerrie wanneer de vorige eigenaar (Stephen Dorff) opduikt en een reeks angstaanjagende incidenten zorgen voor een huiveringwekkende zoektocht naar aanwijzingen voor het donkere en huiveringwekkende verleden van het landgoed.