Imported
Nieuw land, zelfde droom. Een intieme blik op de ontmoedigende reis van Amerikaanse basketballers die, nadat ze niet in de NBA terechtkomen, naar het buitenland verhuizen om hun levenslange dromen na te jagen. 'IMPORTED' biedt een kijkje in de explosieve wereld van internationale basketbalcompetities.