Seoul Busters
Afdeling 2 van Zware Criminaliteit in Songwon heeft het laagste percentage aanhoudingen. Als hun chef wordt overgeplaatst, wordt het team verbannen naar een tijdelijk onderkomen. Ze ontmoeten hun nieuwe chef Yubin. Het vertrouwen is er nog niet, maar tijdens het werk groeit er een band.
Het onderzoekt vordert dankzij informatie van een getuige. Yubin identificeert de verdachte.
Ze sluiten verdachten uit, maar komen niet verder. Yubin komt met een schokkende theorie.
Dankzij Yubins leiding verandert het onderzoek en komt er nieuwe informatie naar boven.
Een zesjarig meisje wordt ontvoerd. Te midden van de dreiging sluit Yubin een hoofdverdachte uit.
De zaak wordt overgenomen en er volgt een confrontatie omdat Yubins team het onderzoek niet stopt.
Bewapend met de aanwijzing van Tansik gaat het team op pad en eindigt in een gevaarlijke situatie.
Het team identificeert een verdachte, maar ze hebben geen bewijs. De tijd raakt op.
Een vrouw die is opgepakt voor inbraak, blijkt slachtoffer van oplichting. Er volgt een stake out.
Het team onderzoekt een kunstroof en onderzoekt iedereen met toegang tot het huis.