Modern Family
In de comedyserie 'Modern Family' worden drie verschillende gezinnen gevolgd door de lens van een documentairemaker en zijn crew. Jay Pritchett (Ed O’Neill) is de patriarch van deze gecompliceerde, chaotische en liefhebbende moderne familie.
Luke krijgt het ultieme verjaardagsfeestje en iedereen mag meebeslissen, behalve Luke.
Niemand kan slapen wanneer Jay verbroedert, Phil dramatisch is en Mitchell ferberiseert.
Een ontspannende familievakantie in Hawaï ontspoort als iedereen zijn eigen idee van lol heeft.