Year of the Scab
Twee weken na de start van het seizoen in 1987 gingen de spelers van de NFL in staking. Voor het eerst in de Amerikaanse geschiedenis van de sport zouden de wedstrijden gespeeld worden door reservespelers. Men rekruteerde onbekende spelers, spelers die hun beste tijd hadden gehad en spelers die nooit goed genoeg zouden zijn. Zij kregen één laatste kans om zich onsterfelijk te maken in football.