Inside Airport Lost & Found
Bij de gevonden voorwerpenafdeling van luchthavens in de hele VS werken onvermoeibare teams mensen om reizigers te herenigen met een wonderlijk scala aan verloren en vergeten voorwerpen, zoals kunstogen, Rolex-horloges, heilige religieuze gewaden, kostbare kunstvoorwerpen en opgezette dieren.