Silent Hours
Als in Portsmouth in vier nachten drie vrouwen op brute wijze worden vermoord, wordt John Duval, privédetective en voormalig officier van de Marine Inlichtingendienst, zelf de hoofdverdachte bij de jacht op een seriemoordenaar. Het wordt een race tegen de klok om zijn naam te zuiveren.