LEGO Marvel Avengers: Een kat in het nauw
Hawkeye en de Avengers hebben het redden van de wereld er gemakkelijk uit laten zien. Maar nu staan ​​ze voor hun grootste bedreiging tot nu toe: SOCIALE MEDIA. Om de wereld te redden, moeten we een nieuw team worden gerekruteerd om onze helden te helpen vechten tegen een influencer die uit is op catastrofale vernietiging!