Muziek, Animatie
In deze stop-motion meezingvideo's komen Mickey, Minnie en hun vrienden al zingend helemaal in de kerststemming!
In deze meezing-stop-motionmuziekvideo's komen Mickey, Minnie en hun vrienden in de kerststemming. Ze zingen, versieren het Clubhuis en wachten vol spanning op kerstochtend!