High Fidelity
High Fidelity is een hilarische komedie, gebaseerd op de gelijknamige internationale bestseller. John Cusack (Con Air, Being John Malkovich) speelt de rol van Rob Gordon, eigenaar van een weinig succesvolle platenzaak in Chicago. Met twee medewerkers - de hysterisch grappige, verwaande rockexpert Barry (Jack Black) en de stille, zachtmoedige Dick (Todd Louiso) - verkoopt hij muziek op de ouderwetse manier. Maar niet alleen zakelijk zit Rob in zwaar weer - ook in de liefde verschijnen er krassen op zijn plaat als zijn vriendin Laura (nieuwkomer Iben Hjejle) hem verlaat. En dat dwingt hem ertoe zijn eigen mislukte pogingen in de liefde onder de loep te nemen op de enige manier waarop hij dat kan...